Splošni pogoji poslovanja


Kupca (v nadaljevanju tudi Vi v vseh možnih sklonih, stranka, potrošnik) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Skrbnik trgovine je podjetje dr. Andrej Raspor s.p. (v nadaljevanju tudi PERFECTUS, spletna trgovina PERFECTUS).
 

Varovanje osebnih podatkov
V PERFECTUS skrbimo za varovanje osebnih podatkov naših strank. Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj.


Partnerska mreža
V spletni trgovini se prodajajo izdelki in storitve različnih dobaviteljev. Pri vsakem izdelku je navedeno, kdo je proizvajalec oz. izvajalec storitve. Naši dobavitelji so navedeni tukaj.

Če bi želeli tudi vi prodajati vaše izdelke in storitve nam pišite na Če bi želeli tudi vi prodajati vaše izdelke in storitve nam pišite na prodaja.perfectus@gmail.com.


Katalog artiklov
Spletna trgovina PERFECTUS je razdeljena na več sklopov artiklov. Vse kategorije vsebujejo izključno nove artikle oz. storitve.


Vrste uporabnikov
Z registracijo na www.perfactus.si postanete član spletne trgovine PERFECTUS . Pravico do nakupa v spletni trgovini PERFECTUS  imajo registrirani člani in gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadar koli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.


Starost
PERFECTUS lahko uporabljajo samo polnoletne osebe. V kolikor niste polnoletna oseba, trgovine ne smete uporabljati oziroma ne smete ustvariti računa. Z uporabo spletne strani ali aplikacije jamčite, da ste polnoletna oseba ali mladoletna oseba z dovoljenjem zakonitega zastopnika. V kolikor ta informacija ni resnična, PERFECTUS ni odgovoren za vaša dejanja.

PERFECTUS vas lahko kadar koli kontaktira in zahteva, da svojo starost dokažete s fotokopijo osebne izkaznice ali enakovrednim dokumentom. V kolikor zavrnete dokazovanje identitete, si skrbnik trgovine pridržuje pravico do zaprtja Vašega uporabniškega profila in do trajne prepovedi uporabe trgovine.


Postopek registracije
V okno za registracijo vpišemo:
  • Ime
  • Priimek
  • e-mail naslov
  • telefon
  • želeno geslo (ponovimo dvakrat)
Po zaključenem postopku prejmete obvestilo na elektronsko pošto o tem, da ste se uspešno prijavili.


Dostopnost informacij
PERFECTUS se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja preko spleta, se ponudba in cene v spletni trgovini PERFECTUS lahko posodabljajo in spreminjajo. Cena v spletni trgovini PERFECTUS je enaka, tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo izključno v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.  Cena se lahko spremeni le, če stranka koristi kupon za popust.

Pri mnogih izdelkih so, zaradi optimizacije poslovanja ter zagotavljanja najboljše možne cene za kupce, zapisane cene za minimalne količine v obliki komplete ali pakete. V kolikor med pred pripravljenimi paketi ne najdete ustrezne ponudbe ali potrebujete bistveno večje količine, nam pišite ali nas pokličite. Pripravili vam bomo ponudbo, glede na vaše potrebe ali zahteve.


Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med skrbnikom trgovine in kupcem je v spletni trgovini PERFECTUS sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina PERFECTUS kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za skrbnika trgovine kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku skrbnika., in sicer v trgovini PERFECTUS in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.


Rok dostave 
Pri vsakem artiklu je naveden rok dobave. Vse artikle na zalogi pošljemo v roku dveh delovnih dni, po prejetem plačilu po predračunu ali plačilu preko Paypala. Pri izdelkih in storitvah kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se kot rok dobave upošteva le-ta.


Načini plačil
Spletna trgovina PERFECTUS omogoča naslednje načine plačila:
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije (samo za nekatere izdelke)


Darilni boni PERFECTUS
  • Darilni bon PERFECTUS je darilna kartica, ki ga PERFECTUS proti plačilu pošlje kupcu v elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko) in ga je možno porabiti samo v spletni trgovini PERFECTUS.
  • Darilni  bon je moč kupiti v spletni trgovini PERFECTUS. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov.
  • Menjava darilnega bona za gotovino ni možna.
  • Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
  • Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ''darilna kartica'' vpišite 8-mestno kodo darilne kartice in kliknite ''uporabi darilno kartico''. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.
  • Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več vrednostnih bonov in ene kode za popust.


Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine PERFECTUS. Aktivne kode lahko najdete na naslovnih straneh naših tiskanih oglasov, v elektronskih sporočilih trgovine PERFECTUS ali drugih medijih. Kode prinašajo različne ugodnosti, običajno popuste. Koda so vedno časovno omejena, izkoristiti jih je potrebno najkasneje do končnega roka veljavnosti.
Uporaba kode za popust:
  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ''promocijska koda'' vpišete kodo za popust in kliknete gumb ''potrdi''.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.


Postopek nakupa
  1. Izbira izdelka - dodajanje v košarico:
    v trgovini PERFECTUS si izberite izdelek ali storitev in kliknite na ''v košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico.  Če želite zaključiti nakup, kliknite najprej na znak nakupovalne košarice desno zgoraj. Prikaže se vam vsebina košarice. S klikom na Poglej košarica si lahko ogledate vsebino z vsemi potrebni detajli. S klikom na Blagajna pa se sproži postopek za zaključevanje nakupa.
  2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice:
    v trgovini PERFECTUS se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki so bili dodani v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate klikniti na ikono košarice in nato na križec ob izdelku, ki ga želite odstraniti.
    Podobno lahko izdelek odstranite, ko ste že v pogledu "Košarica" - povezava košarica na skrajnem vrhnjem robu trgovine. Izdelek odstranite s klikom na križec v polju Količina ob izdelku, ki ga želite izbrisati. S klikom na "Nadaljujte z nakupovanjem" se vrnete nazaj spletno trgovino, kjer lahko nadaljujete z nakupom.
  3. Koraki do zaključevanja naročila - potrebne vsebine:
    • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
    • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
    • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov na sedežu skrbnika.
    • Način plačila: Izbira se lahko med tremi načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu in Paypal plačilo.
    • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
    • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  4. Zaključek naročila:
    Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb "Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.''


Postopek obveščanja o nakupu
  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku so v spletni trgovini PERFECTUS vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • V primeru dvomov glede verodostojnosti vnesenih podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave, vas lahko iz PERFECTUS pokličemo na vašo kontaktno telefonsko številko. 
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.


Pravica do odstopa kupca od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo imate kot  kupec pravico, da najkasneje v 14 dneh odstopite od nakupa. Pri tem morate:
  • najkasneje v 14 dneh od prejetega blaga nam morate sporočiti namero o odstopu. To lahko storite preko e-naslova prodaja.perfectus@gmail.com (navedite številko računa in kodo artikla, ki ga želite vrniti) ali preko prijave v vaš profil v spletni trgovini PERFECTUS. V okviru svojega profila kliknete na zavihek "zgodovina naročil", kliknete na "ogled naročila" in nato v naročilu izberete artikel, ki ga želite vrniti. Nato izpolnite še obrazec za vračilo in potrdite.
  • najkasneje v 14 dneh po prejemu naročenih izdelkov in po predhodni najavi morate le tega vrniti (velja datum prejema na pošto). Izdelke vrnite na naslov skrbnika. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od naročila je vaš strošek vračila blaga (poštnina, dostava, prevoz). 
  • izdelke nam morate vrniti nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z vso pripadajočo morebitno spremno dokumentacijo (navodila, tehnična dokumentacija, certifikati ...).
  • ob vračilu blaga morate poslati tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želite prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščen promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

POZOR !!!
Za izdelke, ki so bili izdelani za vas (za kupca), naročeni in dobavljeni za vas (za kupca), prilagojeni vam (kupcu) , finalizirani (barvani, kompletirani, zmešani) oziroma kakorkoli dobavljeni na osnovi vaših (kupčevih) posebnih želja glede oblike, količine, barve ... vračila niso možna. Izdelki, za katere vračilo ni možno so označeni z oznako "PO NAROČILU, VRAČILO NI MOŽNO".
Vračila tudi niso možna, če je izdelek prišel do vas poškodovan (zaradi transporta ali pošte). Za škodo pri pošiljanju odgovarja pošta, kurir ali vaš (kupčev) izbrani prevoznik. V primeru škode nastale med dostave se obrnite na njihove naslove. V primeru naročanja dražjih in občutljivejših izdelkov predlagamo, da uporabite dostavo preko kurirjev (hitre pošte) ter da tovor dodatno zavarujete.

Če je bila storitev opravljena nepravilno ali v nasprotju z dogovorom, lahko glede na naravo storitve izbirate med naslednjimi zahtevami: da izvajalec odpravi pomanjkljivosti, da storitev ponovno opravi, da vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo storitve, da vrne plačani znesek. V tem primeru ste dolžni takoj po izvedeni storitvi podati pisno pritožbo z utemeljitvijo in o morebitnih pomanjkljivostih nemudoma obvestite izvajalca, jih opišite in sporočite, kaj zahtevate.



Garancija
Garancija je pravica kupca, ki jo uveljavlja, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu. Garancijo podrobneje določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), določila o garanciji pa (razen pravic iz 21. člena ZVPot) veljajo tudi, ko je kupec pravna oseba.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.


Varnost
Spletna trgovina PERFECTUS uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku spletne trgovine PERFECTUS.


Oglasna sporočila in obvestila
Skrbnik spletne trgovine PERFECTUS bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo PERFECTUS izrecno spoštoval.



Ocene, mnenja in priporočila
  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjena skupnosti vseh uporabnikov.
  • Spletne trgovina PERFECTUS omogoča, da mnenje napiše kateri koli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih skrbnik trgovine pregleda. PERFECTUS ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakor koli neprimerni, žaljivi, namerno škodoželjni, zavajajoči, lažnivi oziroma po oceni skrbnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se kupec izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja ter spletni trgovini PERFECTUS dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. PERFECTUS ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za kateri koli namen, ki je v poslovnem interesu skrbnika podjetja, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice v celoti in časovno neomejeno prenaša na skrbnika trgovine.


Pravno obvestilo 
Spletna trgovina PERFECTUS in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani, razen tam kjer je posebej navedeno drugače, so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.


Omejitev odgovornosti
PERFECTUS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da PERFECTUS včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo PERFECTUS kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.


Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil, vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).


Pritožbe in spori
PERFECTUS spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. PERFECTUS se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Morebitne pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja.perfectus@gmail.com, postopek obravnave pritožbe je zaupen. PERFECTUS bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

PERFECTUS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si PERFECTUS prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po sedežu skrbnika trgovine.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. PERFECTUS, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.